Ποιος είναι ο χρόνος ανταπόκρισης στα αιτήματα υποστήριξης;
Η απάντηση είναι ότι εξαρτάται από το είδος του προβλήματος.
Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων η ανταπόκριση/επίλυση είναι άμεση (ειδικά τις εργάσιμες ώρες) ή το πολύ σε μερικές ώρες γενικά.
Πολλές λειτουργίες είναι αυτοματοποιημένες και γίνονται απευθείας ή απαιτούν μόνο έγκριση από εμάς ώστε να εκτελεστούν. Αυτό βοηθά στην ταχύτερη εξυπηρέτηση μεγάλου αριθμού πελατών.
Η άριστη υποστήριξη είναι το δυνατό μας σημείο και η ευχάριστη έκπληξη για τους πελάτες μας!