Ποιος είναι ο χρόνος ανταπόκρισης στα αιτήματα υποστήριξης;

Η απάντηση είναι ότι εξαρτάται από το είδος του προβλήματος.

Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων η ανταπόκριση/επίλυση είναι άμεση (ειδικά τις εργάσιμες ώρες) ή το πολύ σε μερικές ώρες γενικά.

Πολλές λειτουργίες είναι αυτοματοποιημένες και γίνονται απευθείας ή απαιτούν μόνο έγκριση από εμάς ώστε να εκτελεστούν. Αυτό βοηθά στην ταχύτερη εξυπηρέτηση μεγάλου αριθμού πελατών.

 

Η άριστη υποστήριξη είναι το δυνατό μας σημείο και η ευχάριστη έκπληξη για τους πελάτες μας!

Σας βοήθησε αυτή τη απάντηση;

Επίσης Διαβάστε