Εξυπηρέτηση παρέχεται όλες τις ημέρες του έτους και τις αργίες (24/7/365), μέσω αιτημάτων υποστήριξης και email.
Ερωτήματα που περιλαμβάνουν πληροφορίες των υπηρεσιών σας, των λογαριασμών σας ή αιτήματα που απαιτούν επέμβαση σε υπηρεσίες ή στον λογαριασμό σας, εξυπηρετούνται μόνο με αίτημα υποστήριξης, για λόγους ασφαλείας.

Τα αιτήματα υποστήριξης και τα emails εξυπηρετούνται συνήθως μέσα σε λίγα λεπτά ή έως και σε 4 ώρες, ανάλογα με το πλήθος και την δυσκολία των συνολικών αιτημάτων.

Αιτήματα υποστήριξης και emails που στέλνονται μετά τις 10 το βράδυ, αυτόματα παίρνουν χαμηλή προτεραιότητα και τυπικά θα εξυπηρετηθούν το πρωί. Ο λόγος είναι ότι τις βραδυνές ώρες υπάρχουν μόνο τεχνικοί ασφαλείας, που εποπτεύουν κυρίως τα συστήματα και τους servers. Εφόσον δεν υπάρχουν προβλήματα ή τεχνικές εργασίες, μπορεί να εξυπηρετηθεί το αίτημα σας και κατά τη διάρκεια της νύχτας.

ΑΜΕΣΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ: παρέχεται μέσω chat (από την αρχική μας σελίδα), μέσω τηλεφώνου (+30.2313.044.823, +30.6943.606.000, +30.6980.545.222), μέσω skype (user name: ziz.gr) τις μέρες και ώρες που βλέπετε στον παρακάτω πίνακα:

 
Κυριακή Όχι
Δευτέρα 8:20 πμ – 3:20 μμ
Τρίτη 8:20 πμ – 3:20 μμ
Τετάρτη 8:20 πμ – 3:20 μμ
Πέμπτη 8:20 πμ – 3:20 μμ
Παρασκευή   8:20 πμ – 3:20 μμ
Σάββατο Όχι



ZiZ
ΛΟΥΤΡΩΝ 30, 572 00 ΛΑΓΚΑΔΑΣ
Θεσσαλονίκη
Τηλ:  2313 044 823, 6943 606 000, 6980 545 222



Χάρτης




Η ομάδα υποστήριξης της ZiZ







 Tuesday, January 17, 2017



« Πίσω